Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Beginnende illustrator biedt zich aan!

  • berkumpje

    Hallo,

    Mijn naam is Petra van Berkum en sinds april 2011 werk ik als zelfstandig illustrator.

    Fantasy speelt een grote rol in mijn werk, voorbeelden daarvan kunt u hier bekijken:

    http://petravanberkum.nl/

    Vindt u mijn werk interessant of leuk en bent u op zoek naar een illustrator / fantasy-artiest?

    Dan kunt u mij emailen naar ‘info@petravanberkum.nl’ of op dit bericht reageren!

    Met vriendelijke groet,

    Petra van Berkum

  • Kim

    Beste Petra,

    Ik heb eens naar je website gekeken. Leuke werken!

    Misschien lijkt het je leuk je schilderijen via www.schilderijen.com te verkopen?

    Als je interesse hebt hoor ik het graag!

    Vriendelijke groet,

    Kim

  • berkumpje

    Hallo Kim,

    Bedankt!

    Je website ziet er interessant uit, alleen een groot puntje: ik schilder niet met echte verf, eigenlijk alleen digitaal. Nou kun je dit wel op canvas laten drukken, maarja, dan heb je niet echt ‘handgeschilderd op doek’ zoals je op de website verkoop, jammer, want ik zou het eigenlijk wel leuk vinden mijn digitaal-op-doek-geprinte schilderijen te verkopen!

    Groeten,

    Petra

  • Droomwevers

    We kunnen jou wellicht aan opdracht aanbieden. Zou je contact met ons op kunnen neem s.v.p.?

    www.droomwevers.nl